Swedish christmas spirit


Hej vänner :)
Hoppas att allt är bra med er. Här borta är det toppen! Idag är det den 3 december och vi har haft 25 grader hela dagen. Dock svinkallt nu ikväll. Vädret här borta är knas.

Körde in till stan idag med Vilde, Fia och Lina. Destinationen var svenska julmarknaden mitt i San Francisco. Efter att ha parkerat bilen och gått 14 blocks fel, så kom vi äntligen fram. Lite väl sent dock, för julmusten var slut. Men det gjorde inget. Vi hade stannat på World market innan vi körde. Där köpte jag 6 FLASKOR!!!!

På julmarkaden (som var inomhus) Köpte jag två lussekatter och åt en räkmacka till lunch. Förstår ni hur glad jag var :) Vi stannade inte så länge. Vi körde in mot stan, vilket inte var det bästa. Fett med trafik och långa köer. Vi fick till slut en parkering precis vid union square. Gick till bloomingdales och Nordstrom för att hitta mina efterlängtade Jeffrey Campbell skor, men ingen av butikerna hade dom :(

Det är kul att strosa inne i SF, man ser så lustiga människor. Massa uteliggare, tiggare. folk som röker weed ÖVERALLT. Idag fick vi även se två tonårskillar stå och pussas och tog kort på sig själva :') super gulligt. SF är känd för att vara en stad med mycket gay people, awesome.

Kom iaf hem tomhänt. Nu ikväll så har jag suttit barnvakt åt G och R + två kompisar till G :) nu ligger dom alla och sover medans jag sitter nere i köket och inväntar föräldrar. Dom kommer nog strax, så GODNATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback