True love last forever


So here they are, my babies.
Ska göra mitt bästa med att få med allt hem, och jag vet att det kommer fyllas på med mer mina sista månader ;) Och mina fötter ser fett läskiga ut med feta blodådror och det är för att dom är uppsvullna efter dagens promenader i boots, hehe.

Jessica Simpson           Guess (för stora)        Nya skor fått av värdmamma


Nelly.com                        Forever21                JC Foxy Platform


JC Lita                          Forever21               Steve Madden Whistle (köpta idag)


DINSKO                    Stövlar från Marshalls          2 olika UGGS





Och så min lilla
Converse samling.
Använder dom vita 24/7
dom låga vita är oanvända, samma med superman. Dom lila ska slängas
och det ska införskaffas 2
nya färger.







DON'T YOU JUST FUCKING LOVE SHOES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback