I have another dream


Snabb update. Har spenderat kvällen med min gosepojk, och byggt en massa massa mer LEGO :) Idag satte jag ihop en robot och en scorpion. Nu ligger jag i sängen med världens magknip och ska snart ta en varm dusch.

Har spenderat nästan hela dagen med att prata med en gammal god vän över msn. Vi pratade om gamla minnen, träning och den kommande sommaren och alla fester vi ska gå på. Vi började prata outfits, och gud vad jag fick en hemlängtan. Efter alla mina vänner, och mina kläder, min garderob, min säng och ja allt typ.

Och nu ikväll fick jag ännu en längtan, att komma bort. Att upptäcka och få se nya ställen. Anledningen är för att jag bläddrade igenom R's nya bok om platser att besöka i världen. Så jag har en önskan som jag hoppas kan slå in. Någon gång i mitt liv ska jag backpacka igenom Europa. Sen ta tag i pluggandet och skaffa mig en utbildning. Efter det, ska jag banne mig resa över hela jorden. Jag vill besöka allt!

* Sydamerika - Brasilien, Ecuador, Paraguay mm.
* Karibien - Jamaica, Barbados, Cuba, Bahamas
* Afrika - Egypten, Tunisien, Kenya, Tanzania, Madagascar, Sydafrika
* Asien - Thailand, Indien, Indonesien, Malaysia, Filippinerna
* Australien - Nya Zealand

Dessa länder är en önskan, kanske några till. Och jag har ju ett par år att få det överstökat! Och personen som ska få följa med är Josephine Petersson, haha! Jag ska se till så att det här händer. Kan se mig själv fylla 40 år och fira det i värmen i Asien :)
Det gäller att drömma och leva livet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback