Vildes last weekend


Hey friends!
Hoppas allt är bra med er och att ni haft en mysig helg.

Detta är min kära vän Vildes sista helg här i Marin. Imorgon åker hon hem till Norge igen :( men hon kommer till Växjö i juni när jag väl är hemma!

I fredags hade jag Vilde och Fia hos mig efter jobbet. Vi såg en film sen åkte dom hem. Jag la mig tidigt, helt utslagen haha.

På lördag morgon åkte jag och Vilde till Napa. Åkte upp till familjens hus för att hitta min kamera, men ingen lycka där. Den är spårlöst försvunnen, får nog börja inse det nu. Min värdmamma tror att den kommer dyka upp tillslut, hoppas :( Vi åkte igenom hela Napa Valley på vägen hem.

Senare på kvällen drog vi till Linnea med Katrin och Matilda med. Körde lite förfest sen tog vi bilen in till SF. Vi körde tyvärr lite sent och hittade ingen parkering. Till slut hamnade vi på Harrison st och drog till klubben City nights där vi hann dansa 1,5 innan dom stängde. Vi ville verkligen hitta på något annat efteråt men körde hem tillslut.

Vaknade 12 idag hos Linnea :) körde till Vilde efter jag piggnat till. Det blev bakis mat på in and out sen lite fönstershopping på Macy's och Nordstrom. Nu är jag utslagen på min säng med The bäst of Dag-Otto på datorn. Har en maskin tvätt igång och efter det ska jag försöka skriva ett personligt brev till mitt CV. Dags att tänka på den biten nu :s

Imorgon är första dagen på barnens jullov, ska försöka hitta på en massaaaa skoj som vi kan göra :) Puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback