WARNING, this could take a while


Hej bloggen!
Ursäkta för dålig uppdatering, börjar känna mig för lat för att blogga O.o Vilket inte är helt okej, det händer ju fortfarande saker här borta!

Igår te.x ja då hade jag en heldag med barnen, första dagen på jullovet. Vi spenderade i stort sätt hela dagen utanför huset. Började med lunch i en sportbar, efter det gick vi på bio med min värdmammas bästa vän A och hennes dotter S , tredje Alvin and the chipmunks. Vi tog en sväng in på Forever21 med där A köpte två julklappar åt mig som jag fick välja haha. Love that lady! På kvällen hade jag en känslig meltdown, det är så mycket som pågår just nu känslomässigt, och extra jobbigt runt jul.

Sofia kom vid fem med en fullpackad Vilde i sin bil. Vi körde henne till flygplatsen och sa hejdå till henne :( Och det känns redan tomt. Kan inte skicka onödiga sms längre, känner hennes doft i mina kläder, ser folk som har samma bil som henne, helt sjukt. KOM TILLBAKA !!!!!!


Idag har jag chillat med G, tjejdag typ. Hon har haft basketmatch, sen hängde vi lite hemma. På eftermiddagen åkte vi till Toys R Us. Vid tre hade hon pianolektion sen kom hennes kompis S förbi, och dom har sleepover. Ikväll har vi haft familje tid och tittat på Mr. Poppers Penguins, mycket mysigt.

Sitter i min säng nu och hänger på sverigesradio kronoberg. Min kompis Angelica har också jobbat som au pair här i USA fast i New Jersey. Hon kom hem för en vecka sen och har idag varit med på radio. Blir stolt över båda henne och mig själv när man hör vad hon berättar om. För allt det hon säger, är så jävla sant, och jag tror att vi alla här borta känner likadant :)

SOV DAGS, men först...Vampire Diaries <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback