Watch the throne


Hej kära blogg.
Vill försöka beskriva vad jag var med om igår, men jag har gått runt hela dagen och försökt komma på något bra att säga. Så det räcker väl om jag säger att Jay-Z and Kanye West's Watch The Throne tour ÄR det bästa jag varit med om 2011. Det var otroligt, underhållning i 2,5 timma med låtar från skivan och deras gamla låtar. Bäst var Made in america, Otis, Hartless, Runaway, 99 problems, Empire state of mind och Niggas in Paris (som dom körde två gånger) Det enda jag saknade var Why i love you från nya skivan.

Det var bra underhållning. Dom är ju liksom veteraner, dom vet vad som sysslar med och hur man ska framföra en konsert på ett bra sätt. Man behöver ingen häftig koregrafi eller flyga runt i luften. Bara sjunga och dra några skämt. Kanye West är ju sjukt underhållande. Dom förmedlade mycket känslor, Kanye West sa åt oss i publiken "Hold on tight to the people that you love" Jay-Z (som snart blir pappa) bad alla grabbar i publiken att ta väl hand om sina barn.

Det var otroligt bra, och jag önskar att jag fick se det om och om igen. Så mina vänner, om ni någonsin har chansen att få se dessa grabbar live, ta chansen! AMAZING.

Har bara slappat idag, kom ju hem 1.30 på natten. Har jobbat ikväll och nu sover barnen. Vi har byggt vårt pepparkakhus som blev super bra :) Jag ska sova vilken stund som helst, är dödstrött.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback