Andra äventyret

Andra äventyrsdagen med Elsa var denna tisdag :)
Idag har vi varit uppe vid hanaslöv och åkt pulka samtidigt som det snöade. Vi hade hoppats på solsken med så blev icke fallet, vilket jag tyckte vad riktigt tråkigt!

Vi har också tagit en powernap på 1,5 timma. Jag "råkade" somna brevid henne. Folk säger att för att kunna drömma när man sover så måste man ha sovit i 6 timmar. Jag kan ha fel, men har för mig att någon sagt det. Iallafall, det måste vara fel då. För när vi tog en powernap så drömde jag att jag hittade min svarta biker jacka!!

Vi har lagat mat med och ätit den. Spagetti och köttfärssås blev det. Elsas mat hamnade mest på golvet och hela hon va röd av ketchup i ansiktet. Trotsig unge med ack så söt.

Nu ska vi kolla på bolibompa och sen ska jag natta Elsa.
Efter det har jag all tid i världen och chilla som bara den, ser fram emot denna stunden.
Med Elsa här denna veckan så finns det ingen tid för lugn och ro ;)

Jag fick precis en ny locktång av pappa med. Det var forman som en rektangel och lockarna skulle bli unika och naturliga, får väl testa den sen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback