Baby is gone!

Sov till halv ett idag, kan säga att jag behövde det
Slutade ju vid halv ett på natten igår. Då ringde min kära vän Gustav och frågade om jag kunde köra han till moheda. Jag är så fruktansvärt snäll med så självklart gjorde jag det. Vi hade såå mycket att prata om så vi körde några varv inne i moheda klockan ett på natten :) det va kul!

Idag blir det stängning igen, lär bli tufft. Alla mina kära kollegor som jobbar öppning idag skriver på facebook att det tydligen är mycket att göra. Det ser jag inte fram emot :o

Btw, något hemskt har hänt! Min absoluta favorit jacka är borta. Jag hade den hela sommaren och blev super sugen på att ta fram den nu när våren kommer. Jag hittar inte den :( är rädd att jag lånat ut den eller glömt den någonstans och jag kan inte komma på någon som kan ha den. Jag vill verkligen ha den tillbaka!



Ska fortsätta leta fast det är onödigt :(
här är den iallafall..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback