Bulldagen

Cha Chaa bloggjävel!

Idag har jag varit ledig från jobbet och det har varit så gött ;) Ifs är jag ju nästan alltid ledig från jobbet, men dom dagarna ligger jag ju bara hemma och stirrar? Så det är ju tur för mig att Elsa är här :) skönt att någon får fart på mig!

Vi tog bilen in till stan idag och gick en runda på Grand Samarkand och kollade in dom nya butikerna. Hittade en sjukt fin tröja på Bik Bok och ett suuuper snyggt halsband på Glitter, får tacka min underbara Malin som hjälpte mig med detta :) Kul att ha en massa vänner som jobbar där uppe. Träffade underbara Ellenor med och hennes mamma, alltid lika mysigt <3

Nu ska vi baka bullar med, jag Elsa och hennes kusin Ebba :) det blir både kannelbullar och vaniljbullar. Så snart ska vi fika för andra gången idag. Mamma borde komma hem med vin till mig med. Men nästa torsdag så är det dags att köpa mitt egna (äntligen).

Imorgon ska jag jobba till fyra sen ta ytterligare en runda på Grand för att köpa lite jag hittade på Gina idag. Sen på kvällen så kör jag och Gisela ner till Lund och jag tar tåget hem på lördag igen. Jag lämnar datorn hemma så vi hörs i helgen :)


Elsa fisen sov under shoppingturen


Inhandlat idag, jag tror att jag är kär i halsbandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback