CRAP

Jag har gått och blivit sjuk!!

Symptom
- Ont i halsen, halsen svider och är svullen, Kan bara äta flytande mat och dricker bara varm saft och jag svär att när jag nyser så sprängs hela halsen och värken blir otroligt värre och jag hostar värre än en gammal gubbe. Jag hade mer feber igår än idag och näsan är en aning snorig.

Diagnos - Jag kan ju enkelt säga att detta är en taskig förskyldning. Men jag har aldrig haft så här ont i halsen under mina 19 år. Jag kan fan inte ens andas normalt genom munnen :O Vad har jag gått och dragit på mig?? Eller rättare sagt, vad har DU (?) smittat mig med ?????!!!!!!

Fick ju stanna hemma från jobbet idag, verkligen inte okej :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback