dark hair woman

Bäddade nyss rent i min säng med mina absoluta favorit lakan. Randiga i gult och vitt, köpta på ikea. Så fina nu till våren :) rummet lyser upp mycket mer!

MEN.... I vart ända lilla hörn sitter det spår av mig. Även om påslakanen är tvättade så försvinner ju inte all smuts. Typ svar ull från kläder, små dammkorn eller värst av allt...långa bruna hårstrån!!!

aaahh, ibland så saknar jag mitt långa mörkbruna hår. Jag älskade när jag hade lockad det och lagt på en mörk make-up och va redo för att festa loss. Håret gjorde så mycket, det var såååå snyggt!

Ibland får jag för mig att färga tillbaka det. Även om alla påstår, och jag håller med, att jag passar mycket bättre i det ljusa. Och håret är ju fortfarande långt. Det ljusa är mycket snyggare men det mörka är sååå dark and sexy!

Då kommer jag på det! Anledningen till att jag färgade håret ljust var för dom där JÄVLA bruna hårstråna som fastar på påslakanen! DOM ÄR ÖVERALLT.....

Så den ljusa färgen får stanna ett bra tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback