Impulsiv helg

För en liten stund där så kunde man nästan tro att jag glömt bort bloggen. Men självklart är det inte så! Jag har bara levt loppan denna helgen och inte brytt mig ett skit :D

Det blev en impulsiv utgång i fredags och en knasig utgång igår. Efter lite betänke tid så bestämmer jag mig för att fredags utgången på Grace vann solklart denna helgen.

Annars har jag faktiskt inte gjort något vettigt. Är äntligen klar med mina visum handlingar. Att söka visum till usa är inte det roligaste ska jag säga er. Får beskriva någon dag hur det går till.

Åh, jag längtar tills Rikard lägger upp vimmel bilderna på växjö puls från fredagen på Grace och självklart bilderna Olof tog igår på Oleo. Gissar där med på att grace bilderna är snäppet bättre, gissar också på att vi är med på hälften utav bilderna!

Nu ska jag gotta mig med Greys Anatomy och CANDY <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback