IT'S SO FLUFFY !!!

God eftermiddag kära läsare!

Jag är på gång att tillfriskna ur min konstiga sjukdom, förskyldning/halsfluss. Det känns skönt att äntligen kunna andas normalt ;)

Igår fettade jag och Emelie till det. McDonalds mat till middag sen mys i hennes säng. Vi käkade otroligt mycket popcorn, eller rättare sagt jag. Vi hann se filmerna Burlesque och Due Date innan vi försökte sova. Efter mycket fintter och skit snack så gissar jag på att klockan va halv fem när jag väl somnade.

Det första vi gjorde idag på morgonen, okej..vi sov till typ halv tre.., vi tittade iallafall på våran absoluta favorit film Despicable Me. Hela min dator är nu i ett "Agnes tema" ^^, asså jag får aldrig nog av denna film!!!

Nu ska jag sega vidare sen babbla med Elsa på skype :)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback