serie nörden

Det tog mig ungefär 1 månad att se klart säsong 1-7 av Greys Anatomy :P Fast då kan jag ju tillägga att säsong 7 visas ju nu i USA så hela säsongen är ju inte komplett!

Funderar nu på att gå vidare till en ny serie. Ska nog satsa på Gossip Girl och se vad det har att erbjuda mig. Det slog mig dock igår när jag skulle försöka somna att jag har ju nyss fått hem säsong 5 av the hills med. Så igår natt och idag på morgonen kollade jag klart på den säsongen. Blev så sjukt sugen på sista med såklart! Tyvärr så är inte säsong 6 släppt än. Så jag har idag kollat på dom tre första avsnitten på mtv.se, lite surt!

Denna helgen är det stängnings helg. Sista passen och sista helgen med powerpuffpinglorna :( Loppan ska byta skift och därmed splittras vi. Så tråkigt! Så denna jobb helgen kommer bli så kul :)

Ska alldelse strax köra in. Först måste jag dock föna håret och sminka mig :)

Ciao!

det dyker upp ett tidsinställt inlägg under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback