Torsdag

Cha cha bloggen ;)
(Frida har dåligt inflytande på mig som går runt och säger så hela tiden)

Idag är min plan att vara effektiv. Därför har jag planerat ett möte på banken för att betala mitt Visum som kostar 1200:- och sen måste jag åka ner till vårdcentralen och boka tid för att ta bort 1-4 leverfläckar, usch! Tänkte lite smart att om jag lyckas, är super rädd för nålar och sprutor ni som inte vet det, om jag lyckas ska jag ge mig själv en fin pressent....massage hos ett proffs! ;)

Så nu är det dags att kliva ur sängen och köra ner till byn. Får väl tacka Issa och Jossan som ringde och väckte mig vid 10 fast jag tänk sova till 11 O.o

Ikväll så kanske jag ska träffa en fin gammal vän, jag hoppas på det iaf!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: findus

Chacha bloggen ;))

2011-02-17 @ 11:36:58
Postat av: Johanna

haha du får sluta upp med det där frida!!

2011-02-17 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback