Utgång

Efter en sjuk helg så skulle jag ändå kunna påstå att jag lever!

Körde ner till Lund vid sju på fredag kvällen, kollade på film, busade med Elsa som tyvärr vaknat när vi anlände vid halv tio, och sen somnade vi gott vid tolv.

Tog tåget hem på lördagen och åkte direkt in till stan med Frida. Vi tog en snabb vända på Grand Samarkand. Det var så packat med folk så vi pallade inte gå där egentligen. Vi åkte hem till henne myste lite fixade oss och tog en taxi hem till Loppan :)

FULLT ÖS!
Grym förfest, sjukt härlig utgång på oleo och super god donken mat vid två. Kanon lördag, fem av fem toasters!

Det fick ju bli en avskedsfest för Issa och Frida, en firar fest för att jag snart fyller 20 år och en sista utgång med skiftgängen. Lite sorgligt men ack så kul vi hade :)

Nu ska jag piggna till från min hemska baksmäll sen åka in och jobba fem timmar, iuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback