Visum in my ass!

Igår fick jag hem ett fett paket full proppat med papper från STS. Innehållande
  • Visum handlingar
  • Projekt arbets förberedelser
  • Placerings information
Förstår bara inte varför det ska vara så krabbigt att ansöka om visum. Jag är världens snällaste tjej, tror dom på fullaste allvar att jag skulle vara en livsfarlig terrorist. Att åka som au pair är tydligen en rätt vanlig "under cover"!

Jag har iallafall suttit med det hela eftermiddagen. Fick hjälp av STS genom telefon med, ett vädligt komplicerat samtal må jag säga. Jag ska fylla i en ansökan på internet som är så fucking krånglig. Jag ska skicka efter personbevis från skatteverket och jag ska ta två nya passfoton. HALLÅ ELLER?!!

Jag tror jag ger upp för ikväll, fortsätter med skiten på lördag. Behövde tydligen en skrivare att skirva ut skiten med, så jag tar en tripp till pappas kontor på lördag morgon (okej, eftermiddag).

Så här glad blir man av visum handlingar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback