All done

Hey you guys!

Har sutit i ett telefon samtal hela dagen med STS. Det är organisationen som anordnar min resa till USA. Förutom alla papper som ska ska skickas in via posten, så ska det fyllas i en massa enkäter på internet med. Nu är jag äntligen färdig. Så en tjej från STS som jag brukar prata med, och som har hjälpt mig med allt, ringde idag för att hjälpa mig med det sista.

Så mitt personliga brev på 1000 ord, och som är skrivet på engelska (!) , är äntligen färdigt. Och om hon från STS tycker jag ska ändra ännu mer..DÅ STANNAR JAG HEMMA! (jag skojar bara)

Nu vill jag lägga hela USA-resan på hyllan. Ska därför umgås med Frida och Jossan resten utav dagen :) det känns underbart att ha vänner som stöttar en. Och dom är ju bara för goa när dom ber mig stanna hemma för deras skull. 

Äkta vänskap ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback