Awesome

Inatt vid 01.17 vibbrerade min mobil utav satan för att ett mail ploppade upp i inkorgen! Ja jag blev rädd :O

Skummade mest igenom det och såg att det var ifrån mitt Au pair room. Och idag när jag vaknar på morgonen och märker att jag har ytterligare två mail varav ett kom från STS. Det visar sig att min ansökan i USA är godkänd, igen. Och nu kan tusentals familjer läsa om mig :)

Lyckligt nog så hade en familj redan nappat. Tyvärr var ddom inte vad jag önskar mig. Men vi ska ändåå boka en intervju över telefon. Om dom visar sig bli mer intresserade så måste jag berätta varför jag inte tänker välja dom.

Spännande ;) Nu ska jag sminka mig och om några timmar blir det en brud-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback