babe&bönan<3

Dag 4 - Två personer som betyder mycket för mig

Marija "babe"Mlinar
, jag svär på det heliga att detta är min allra bästa vän. Det finns ingen som ställer upp lika mycket som denna lilla människa gör. Hennes glädje och utstrålning kan charma oss allihop. Det är sen fyra månader tillbaka som vi blev som tajtast, efter att ha känt varandra i nästan 1,5 år. Våran vänskap växte så otroligt snabbt och hon är helt enkelt bäst! Hon kommer med dom bästa svaren när jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv, hon löser mina "boy problems" och hon skäller när allt är skit. Hur jag ska klara mig utan henne när jag flyttar, går liksom inte att tänka på redan nu. Vi har liksom redan börjat lipa lite smått ihop :') How ever, jag älskar denna lilla person <3



Josephine "Jossan-bönan" Peterson, galen brud! Hemligheten är den, vilket jag tror dom flesta vet, att jag inte gillade denna bruden alls i början. Jag har alltid vetat vem hon är! Till slut blev hon tjejen även kallad drottningen i Moheda. När jag väl kom närmre in bland det gänget, så märkte jag ändå vilken fantastisk människa hon är. Det finns ingen roligare och snällare person :) Och att hon en dag checkade in som en bitch i kassan på McDonalds, kan ju för fan inte bli bättre! Jossan har också kommit mig närmre de senaste 4 månaderna. Även om vi umgicks en del i sommras så umgås vi nu nästan varje dag. Hon är min BÖNA, vad mer kan man säga! Hon är min wingman, mitt alter ego, min spegelbild? Jag har lärt mig så mycket av henne. Vem jag är och vem jag vill vara. Tjejen har liksom koll på livet. Jag kan inte tänka mig någon bättre självsäker individ som hon. Jossan är fantastisk, hon är så sjukt läcker och så jävla rolig :) jag klarar mig inte utan henne <3


Kommentarer
Postat av: bönan

asså. vad ska jag göra här utan dig?! bara för det ska jag pyssla med din present....



love u

2011-03-22 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback