Barnkär

Jag måste verkligen vara en perfekt au pair, hoppas jag.
Ett levande bevis är något som hände på jobbet ikväll.

Har stått i kassan/DT:n (där man KÖR igenom istället för att gå in) hela kvällen. En liten söt pojke kom fram till kassan och ville ha glass. Självklart blev jag helt såld och gjorde välrdens finaste glass åt han med ett leende upp till öronen. Han blev jätte glad när han fick sin glass så jag va ju bara tvungen att le åt hans mamma med som genast log lika stort tillbaka.

Gick bak i köket för att prata med Marija och Natta och typ dog, "aaaw vilken söt liten pojke" brast jag ut! Dom stirrar på mig som om det verkligen är så typiskt mig att säga så.

Alltså, jag kommer verkligen bli årets au pair. Jag ÄLSKAR barn :))

Nu ska jag se det senaste avsnittet av The big bang theory sen sova. Godnatt!



Elsa gav Olle en snabb puss på Åsas och Daniels bröllop (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback