Dance under the spotlight

Efter att ha varit ledig hela veckan så blir det väldigt mycket dator-tid. Självklart spelas det musik ur högtalarna med. Mitt spotify rullar på 24/7.
Därför tänkte jag bjuda på Johannas top 10 från denna veckan (;

1. Jennifer Lopez ft. Pitbull - On the floor        6. Topmodelz - Maniac
2. Britney Spears - Hold it against me             7. Scotty - The black pearl
3. Usher - More More                                       8. Lasgo - Out of my mind
4. Mohombi ft. Akon - Dirty situation                9. Robyn - Indestructible
5. Martin Solveig ft. Dragonette - Hello           10. Marilyn Manson - Personal jesus

I onsdags så var ju jag, jossan,emelie och louise på roadtrip. Vi tog pappas bil ner till Älmhult och besökte Jossans storasyster. Vi blev tatuerade av hennes pojkvän Daniel och gosade med deras nyfödda dotter. Jag gjorde två hjärtan på ryggraden. Ett stort för min älskade mamma och ett lite mindre för mig. Det finns ingen bättre människa i hela världen än mami <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback