dom kallar mig JP

Bara för att jag är liite barnslig och tycker detta är roligt så blir det en sådan här!
Snodde den av min goda vän Matilda (:

Dag 01 - Presentation om mig själv
Dag 02 - Två saker jag längtar efter
Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 04 - Två personer som betyder mycket för mig
Dag 05 - Tio sanningar om mig
Dag 06 - Fem bilder från minnen 2010
Dag 07 - En bild som är från när jag var liten
Dag 08 - Mina/mitt syskon
Dag 09 - En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 10 - En bild som är över ett år gammal
Dag 11 - En bild som inte är tagen i landet jag bor i
Dag 12 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 13 - En sång som får mig att må bra
Dag 14 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 15 - En rolig bild
Dag 16 - Ett datum jag aldrig kommer glömma
Dag 17 - Min favoritblogg
Dag 18 - Min musik
Dag 19 - En barndomsvän
Dag 20 - Min favoritplats


Dag 1 - Johanna Maria Persson. Född och uppväxt i staden Växjö. Flyttade till Alvesta med min mamma när jag var 7 år. Det har alltid bara varit hon och jag! Vi flyttade ihop med mammas pojkvän Jörgen som hade tre barn, Hampus Robert och Lisa. Underbara syskon :)

Jag tänker inte skriva om vad mina intressen är och vad jag har för favoriter. Vad spelar det för roll liksom? Det säger väl inte vem jag är. Jag är oftast glad och sjukt trevlig. Jag är den som livar upp stämningen och ser till så att gänget håller sin glöd. Jag är personen som ser till att alla mår bra! Men jag vet hur livet fungerar, därför har jag också mina negativa sidor. Jag säger vad jag tycker, jag ÄR en bitch och ett absurt kontroll freak. Men det är ändå den jag är, och folk gillar det. Oroa er inte, jag är en bra människa att känna.

Nu för tiden bor jag frotfarande hemma hos mum and dad (sista barnet att flytta ut) ! I vår flyttar jag till USA. Sen när jag väl kommer hem, så är det dags att ta reda på vad som händer här näst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback