Elsapelsa

What up!

Tänkte bara meddela att jag lever. Är för tillfället på flykt....i Lund.
My big bro har åkt på konferans resa, hela vägen till Florida. Och med extra lite otur så råkar hans sambo ut för en arbets olycka. Bruten handled på skridskobanan.

Då ringer man super aunt/nanny Johanna (: Jag är alltså nere i Lund hos Elsa.

Kom i måndags och åker hem i eftermiddag. Jag har praktiskt taget gjort allt som Gisela inte kan göra. Jag lagar mat, byter blöja, klär på Elsa, nattar henne, springer upp och ner på nätterna när hon skriker och jag kör/hämtar henne på dagis. Det värmer i hjärtat när hon börjar gråta för att jag lämnar henne där :')

Det har varit tre mysiga dagar, även fast jag sovit lite. Elsa är världens underbaraste unge och nu har jag kommit henne lite närmre. Jag har t.ex. lärt henne säga ett nytt ord, MIAMI ;) inte så tokigt!

Igår när hon var på dagis så passade jag på att köra till shoppingcentret Nova. Hittade inte så värst mycket, tyvärr! Igår kväll hade jag också en skype-intervju med en familj i USA. Berättar mer om den ikväll :))

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback