I need to leave

Dag 02 - Två saker jag längtar efter

1 - Definitivt USA (lite självklart va) Jag längtar till den dagen där jag står i mitt rum en sista gång på ett år, färdig packad och redo för mitt nya äventyr. Även om det kommer bli en sorglig dag med mycket tårar och jag kommer sakna min familj och mina bästa vänner så mycket, så längtar jag tills jag åkt härifrån!

2 - Svensk vår. Jag får bara ta del av våren i april så ser jag fram emot det. Jag vill byta ut uggs och dunjackan mot converse och jeans jackan. Att kunna gå ut med pumps och klänning utan att frysa! Men mest av allt. Jag mår alltid bäst på våren. När allt är så ljust och alla är så lyckliga. Det sprids kärlek överallt. Jag kan dock inte sluta undra om det kommer göra mig ont i år. Så mycket som jag var med om 2010...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback