Ikea

Vaknade upp hos Jossan idag på morgonen. Vi hade en BÖNAN-dag igår (Jossan är min böna). Det blev mycket skratt och skvaller och vi kom på en evil plan, och den ska uppfyllas!

Vid halv tio idag hämtade jag Marija och vi drog på roadtrip. Efter att jag skämt ut mig på statiol en sväng och köpt latte på jobbet så vi gick mot Älmhult och ikea.

Fyndade lite saker. Ett nytt påslakan, det jag velat ha as länge fanns bara i vanlig storlek jag vill ha till dubbel täcke så det fick bli ett annat snyggt men populärt bland andra. Resten av det jag köpte gick till min toalett t.ex nya krokar. Så jag har lekt byggare bob hela kvällen!

Mamma kommer hem från sin träning snart och då ska vi mysa och kolla på Mean Girls :P nu är det inte långt kvar till USA så det gäller att ta vara på sin mami!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback