kärlek

När jag vaknade upp klockan elva i lördags så fick jag för mig att jag skulle prova min studentklänning. När jag sprang ut så hade jag en tajt liten sexig vit sak. Men när vi gick ut på kvällen så bytte jag om till något mer elegant ;)

En klänning som är så fin att vem som helst skulle älska den! (tror faktiskt det är så) Inte nog med att klänningen är underbart vacker, den betyder så otoligt mycket för mig. En väldigt speciellt person köpte den åt mig.

Jag har bara använt klänningen på min student. Efter min hemska viktuppgång i sommras så lyckades jag aldrig knäppa den igen :( jag var knäckt!

I lördags morgon klockan elva steg jag upp och det första jag gjorde va att ta på mig klänningen. Den passade! Under 3 månader så har jag, på något sätt, lyckats gå ner 10 kilo. Wuuhu!

För att bli ännu gladare så gav jag mig på mina "skinny jeans" med. Köpte dom på rean i sommras men provade dom aldrig. Självklart var dom alldeles för små. MEN NU..så passar dom med ;)

Sånna här små saker får mig att må bra :))


Kommentarer
Postat av: Emelie

grym du är jp, klänningen är kanonfin med :)

2011-01-17 @ 17:10:49
Postat av: Johanna

Tack hjärtat (:

2011-01-18 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback