Skype-intervju

Tänkte ju då berätta om min Skype-intervju som jag hade i tisdags kväll :)

Det var den allra första intervjun jag hade med en familj från USA. Det var den tredje familjen som gjort en intresse anmälan på mig. Jag skämtar inte när jag säger att jag var SKIT NERVÖS!

Efter att ha lagt Elsa och hon somnade så skypade jag med värdmamman (som pratade så sjukt bra amerikanska så jag viste inte vad jag skullke säga). Familjen består av två barn som är 11 respektive 7 år gamla. Dom bor lite utanför San Francisco, Kalifornien. Hon berättade mycket om deras familj., om staden och om landet. Hon ställde frågor till mig om hur jag skulle lösa vissa situationer och hur min familj tyckte om hela min resa.

Hon var en underbar människa och så sjukt trevlig. Hon lät övertygad om att jag skulle passa utmärkt i deras familj. Jag hoppas verkligen att jag får komma dit! Hon är nu på konferans i Vegas så hon skulle höra av sig när hon kommit hem igen. JAG HOPPAS!

Det hade verkligen blivit en dröm som blir verklighet :')


Kommentarer
Postat av: Emelie

GOOD JOB JP!

2011-01-27 @ 22:41:35
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vad spännande Johanna! Jag håller verkligen tummarna för dig!!

2011-01-27 @ 22:46:02
URL: http://mallamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback