Vi kan kalla det, a fresh start

Okej, here we go !

Det är 4 månader sen jag slutade blogga. Jag hade en bra anledning, som inte är lika bra nu. Men det var 2010. Det är ett nytt år, med nya möjligheter.

Här ska alla kunna läsa om mitt 2011. Det kommer nog inte bli så mycket bloggande i början. Men jag lovar att ni kommer ha en hel del att läsa när våren blommar ut (:

2010 va ett bra år. Årets high light måste ha varit att jag tog studenten och blev vuxen. Året hade mycket för och nack delar, men allt går att ta med en nypa salt.

2011 kommer bli bättre! Detta ska bli mitt år. Och årets high light kommer definitivt bli att jag äntligen ska flytta hemifrån. Till andra sidan världen, till jordens mäkitigaste kontinent. Flera tusen mil bort, hela vägen till USA !


Kommentarer
Postat av: Raisa

nice, när åker du och vart i USA skaru bo?:P

2011-01-04 @ 12:48:10
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åker i april (: har inte fått någon bostad än men det blir nog Kalifornien ;)

2011-01-04 @ 12:53:36
Postat av: Marija

fyyyyyyyyyyyyy....saknar dig redan =(

2011-01-08 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback