a weekend in clear lake

Hallå där!

Denna helgen har varit fantastiskt bra. Kände för att vara spontan och komma bort från min dator, inte tänka på er där hemma, sorry. Så jag följde med min familj upp till clear lake där dom har ett hus. Packade på 5 minuter och slängde mig in i bilen :)

Riktigt mysigt hade vi. Tog båten ut på sjön, stannade vid en vingård, körde jetski, badade och på kvällen så grillade vi. Åkte hem hyfsat tidigt idag med så jag hann skypa med Jossan en stund, vilket vi inte gjort på ett tag!!!!

Körde upp till nothgate och träffade Katrin en runda. Shoppade lite och käkade kinesmat. Pratade om grabbar det gjorde vi med, alltid lika kul ;) åkte hem till mig efteråt och tittade på film.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen sova. Imorgon börjar ju en ny vecka med mer jobb och slit. Men det ser vi fram emot ;) Puss och godnatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback