damn, it hurts!

Hej vänner!

Idag kan man säga att jag haft en "ledig dag". Barnen är på läger och ska vara där till fyra i eftermiddag. Så det har varit en lugn och sansad dag för johanna! Skypade i kanske 1,5 timma med david, vilket var underbart! Och så chattade jag med mamma och moster på FB. Körde in till San Rafael och hämtade medicin till hundarna och nu kom jag nyss hem med post i handen från mormor :) så söt :')


Brände ju mig i ansiktet i söndags när vi låg vid stinson. Märkte det först dagen efter, men igår såg det värre ut. Idag är det värst! Så på högra kinden, käken och örat har jag fått en brännskada. Det svider som fan och självklart kan jag inte sluta pilla på det, för helvete!! Hoppas det försvinner det närmsta dagarna, för det gör ONT!

Ikväll blir det nog middag och northgate med bruttorna från mill valey, galna tjejer..Så puss på er alla där hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback