diet coke, yeah

Godkväll kära läsare!

Jag har precis avslutat en god italiensk middag i min säng. Planen var att hänga i Mill Valley med mina extremt heta brudar. Men jag bara orkar inte köra hela vägen dit. Det tar ju sin lilla tid och det där berget asså, nej fy bubblan..

Så ikväll är det jag, Buffy och Micheal Scofield. Vilket passar mig utmärkt! ;) Imorgon åker mina kära barn till east side av landet och är borta i 2 veckor. Kommer vara tomt här i huset ;(

Btw, min värdmamma har totalt fått mig att börja dricka cola light. Vilket jag har dissat i många år. Nu är jag fan beroende! Okej, en fin cola med is finns det inget som slår. Men när man är sjukt törstig så sitter en diet coke awesome. Zero kalorier liksom, helleluja! Så nu ska jag fortsätta dricka min diet coke och äta ballerina kex!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback