Drivers licens, check

Här vart det tomt!
Vissa dagar glömer jag bara helt bort den här sidan.

Igår - Första "riktiga" dagen utan barn. Körde mest bil. Handlade mat, gick en runda med shady, hämtade post. Tog en PN och avslutade kvällen med värdmamma. Vi tog hennes BMW cabbe till Corte Madera och käkade kinamat :) love that car!

Idag - Uppkörning, klarade det! Så nu har jag amerikanskt körkort, fast kortet tar 4 veckor att komma på posten. Kommer ihåg dagen då jag tog det hemme i sverige för 2 år sen. Den dagen var jag mycket gladare och hade mer energi än idag. Idag var det liksom ingen big deal, har ju gjort detta förr. Planen var att hänga med Linnea ikväll, men Tess ska komma förbi, hon skulle ifs vara här för ett tag sen så jag väntar fortfarande :P Men hon ska iaf sova här inatt och se efter busvalpen Shady.

Har inga bilder att visa, eller kanske något orkar bara inte hämta sladden till kameran. Iallafall, nu ska jag kolla på lite buffy, invänta tess sen sova? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback