everyday we're shuffling

Hade en för jävla bra kväll igår med brudarna! Sista utgången för Karin som nu slutat sitt år som au pair och börjar sin resemånad idag! Och fy fan vad vi firade..

Började med "tjej-förfest" mojitos och skitsnack. En galen taxiresa över bron och till downtown SF med en riktigt skön taxisnubbe. Jag och Karin hittade två sötnosar på stan, en från London och en från Australien. Dom var på väg till sitt hostel, men vi kidnappade dom! Så drog vi efter oss hela kvällen ;) Kvällen slutade med att Katrin försvann, och vi hittade henne i marinan, som ligger andra sidan stan. What the..?? Vi hamnade i bråk med en as packad amerikan. Sen avslutade vi med att ta med dom kidnappade pojkarna med oss hem till marin, höhö. Lite förvirrade var dom...

Katrin, den jäveln, slängde sig över mig och mitt bakis huvud halv elva idag. Sen drog hon med mig och Carro till Stinson. Där har vi legat från 12-18, och fy vad jag bränt mig i ansiktet och på ryggen, HETT!

Nu ska jag slänga upp lite bilder, sen kolla på buffy.
Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback