Friends with benefits

Hej kompisar :)
Har haft en riktig chill dag. Det ända vettiga jag gjorde var att ta Cotton till veterinären och ta med Shady på en runda så han fick springa av sig. På eftermiddagen hängde jag med Linnea hos mig, och vid käkade middag på cheescake.

Kom nyss hem från Larkspur. Var och kollade på nya filmen Friends with benefits, vilken nu är en av mina favoriter! Hela handlingen var så sjukt jävla bra. Och att använda två sjukt heta och avslappnade skådisar kan för sjutton gubbar inte bli bättre. Rekomendrar er ALLA att se den! Även du mamma ;)

Nu ska jag slänga mig i sängen, drömma mig bort till andra sidan världen och förhoppningsvis, vakna upp pigg efter många timmars sömn! Imorgon blir det poolhäng med Linnea och Katrin. Puss!


Kommentarer
Postat av: emelie

den verkar asbra, vill see deeen!

2011-07-30 @ 11:39:20
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback