Friendship

Fy bubblans vad kul vi hade det igår :)

Började med att shoppa lite nytt på northgate med Katrin. Efter det åkte vi och handlade mat sen babade vi i min pool. Runt sju tiden kom Linnea Mathilda och Emilie. Vi babade i hottuben, lagade mat och avslutade med kinect. Riktigt trevligt hade vi det!

Fick lite små ryck på valpen här. Han sprang runt och jagade oss och skällde och höll på. Så vi satte honom ute på bakgården där hundarna brukar vara. 1 timma efter ringer det på min gate. Och vem står inte där om farbror amerikansk polis!!! Mitt hjärta stannade när jag svarade och han berättade att han kom från polisen och ville prata med mig. JÄVLAR! Det var inget mer allvarligt än att grannarna ringt och klagat på hunden. Så fick ju snällt släppa in honom igen..

Jag och shady pupp går bara inte ihop. Han måste tränas och jag om någon har inte energi att träna en valp så jag vill absolut inte ha något med det att göra. Vi får väl se hur det blir med den här hunden!

Iallafall, vi brudar hade en mysig kväll :) idag ska vi ta en tripp till petaluma och besöka deras outlet. Tänkte inhandla min första pressent som ska skickas till Sverige via mamma, hoppas att jag finner det jag söker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback