Happy birthday mami

Hej där (:
Måste bara börja med att säga, äntligen är cali värmen tillbaka! Idag fick jag stå ut med 95f, vilket är 35 grader :) helt underbart. Vissa stunder kan det vara för varmt. När det är vindstilla och du svettas ihjäl i bara skuggan!

Har iaf spenderat eftermiddagen i poolen :) har inte gjort något annat spännande mer idag. Åkte till en djuraffär med bruttan och köpte nya leksaker och ett nytt halsband åt Shady. Vi graverade också en namnbricka åt honom :)

Ligger nu i sängen och satt på första avsnittet av säsong 3, Prison break. Ska sova tidigt idag då jag ska iväg på roadtrip med lillsyster redan vid halv nio på morgonen. Vi ska ta med shady till en vetrinär som ska kastrera honom. Och så ska vi stanna på ikea och äta lunch :)

Min älskade mamma fyller ju år, IDAG. Sverige är ju 9 timmar före mig alltså är det redan den 21 juli. Så mami, grattis på födelsedagen. Det är ju också Johanna-dagen, så grattis till mig själv på namnsdagen :) Ska ta med mig en dator på våran roadtrip imorgon så jag kan göra en snabb skype med den gamla tanten. Allt för henne!

Nähe, nu ska jag allt kollade vidare här. Ni får har det så bra :) puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback