I'm far away of being a barbie

Hello everyone :)

Har haft en hyfsat chill dag. Började med att ha lite "ensam tid" åkte och handlade mat i mjukiskläder, super, hade sedan ett efterlängtat skype samtal med mamma, som fick träffa och prata med min värdmamma och det gick ju jätte bra höhö!

Åkte till northgate med barnen på eftermiddagen och gick på bio, Zookeeper. SÅ JÄVLA BRA!! Skrattade så tårarna rann :) nästa bio blir på fredag, HP + iMax AWESOME! Efter filmen åkte vi till Toys R'us och köpte födelsedags present åt barnens kompis som har fyllt 4 år :) så i helgen blir det barnkalas!

Slutade redan vid fem idag istället för sju. Så nu ligger jag nerbäddad och tittar på vänner. Om en timma börjar mitt favorit avsnitt ur säsong 3 av Buffy, avsnitt 14 :) blir nog till att sova tidigt ikväll så jag orkar med morgondagen med. Det är sjukt vad dagarna går fort här!

Puss och godnatt, godmorgon till er där hemma.


Trött, vilsen och klädd i svart. Barbie avdelningen, inte riktit där jag brukar hänga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback