Oakland, screw yourself

What up my people!
tänkte slänga in ett kort inlägg (or not) med några bilder från dagen.

Började morgonen med en skype. Med tanke på att det var mammas 34-års dag (som elsa då sa) så var jag ju tvungen att säga grattis :) fick prata med min awesome familj. Mormor var där, min knäppa kusin och hans underbara familj, storebror med familj och fisen var på extra humör idag och babblade en massa :) Dom ända som fattades var min andra bror och syster!

Åkte över richmond bridge och igenom Oakland med lillasyster för att lämna shady hos vetrinären. På vägen hem stannade vi på broadway plaza och Ikea för shopping och svensk lunch. Fick med mig två klänningar hem, en ny tavla, svenskt godis + flädersaft <3 och en påse köttbullar!!!

Om någon, någon gång i livet, skulle fråga mig "Johanna, vilket är det sjukaste stället du här kört bil på" Så skulle jag svara "OAKLAND BABY!" Amerikanarna påstår att dom som kör galnast i området här är folket inne i SF. Men shit asså, motorvägarna som går igenom Okland och städer runt omkring East Bay är fan STÖRDA! Lykcligt nog lyckades jag ta mig igenom det, olyckligt nog måste jag köra tillbaka imorgon och hämta hunden!!

What ever.
NU - Prison Break och Buffy (har hittat avsnitt på internet) PUSS!








Kommentarer
Postat av: Emma

Min fina tjej!! Du får lägga upp massa bilder på nya vovven också :)

2011-07-22 @ 13:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback