Playdates

Hej familj och vänner :)
Har precis borstat tänderna tvättat ansiktet och lagt mig i sängen, redo för att sova. Men först, titta klart på sista avsnittet i säsong 2 av Prison Break. Teennick har tydligen beslutat sig, mitt i säsong 3, att sluta visa buffy på kvällarna. Idioter!!

Har haft en helt okej dag. Har busat lite med shady. Lillasyster har haft camp svenska, så emma har varit här med kidsen. Deras barnvakt Tess kom förbi med sin hund så shady fick också ha en playdate. Så det har varit en fullspäckad dag med mycket skoj och stim. Och värmen är också tillbaka, äntligen!

Nähe, nu ska jag allt slänga täcket över mig. Åt ett grönt äpple idag, vilket jag vet att jag inte borde med tanke på att jag får ont i magen men kunde inte motstå för det såg så gott ut, så självklart har jag super ont i magen nu! Så ja, godnatt kära vänner. Hoppas ni får en trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback