Shady is here

Äntligen är dagen över!
Har känt mig så nere och blivit sur över minsta lilla grej, förstår inte vad som var fel idag. Tills jossan skrev några ynka ord på FB och det vände. Efter det kände jag mig bara trött och ville sova.

Nu ligger jag äntligen i sängen och kollar på Prison Break. Idag har jag spenderat en massa tid med våran nya hund. Shady, han är ett år, och beter sig fortfarande som en valp! Han är inte fullt tränad än så vi har mycket att jobba på denna veckan. På lördag åker familjen bort, så jag har shady för mig själv i några dagar. Undrar verkligen hur det ska gå!

Nu ska jag äta jordgubbar och återgå till mina serier. Ikväll går inte buffy på tv som det alltid brukar göra. Så nu blev jag bannemig sur igen! ;(



mitt proactiv har äntligen kommit :) så nu är det upp till bevis att se om katy perry ljuger om sin vackra hy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback