the two last days

Tänkte berätta om gårdagen och idag :) Hade ingen tid att blogga igår.

Måndag, 4th of july, och riktigt häftigt var det! Vi pimpade min värdpappas mustang från 64 och gled runt i den i en parad. Vi hade picknik och lekar vid barnens skola, och avslutade med poolparty hemma hos oss. På kvällen körde jag in till SF med Linnea där vi mötte upp Katrin och Emilie :) meningen var att vi skulle titta på fyrverkerierna vid piren, men inte fan fick vi någon parkering och bilar var det överallt.

Och jag måste bara säga det, amerikanare är fan dumma i huvudet när det kommer till körningen!! Dom byter filar hur dom vill utan att blinka, dom tutar överallt, kör upp framför en utan förvaning så att man får tvärnita. Riktigt irriterad var jag när jag försökte ta mig ut ur stan, vilket borde ta 20 minuter. dte tog mig 2 timmar pga bilköer!! Jag var så arg att jag började lipa och skrek på alla på svenska, tur att ingen fattade för dom stirrade bara..

Idag åkte jag tillbaka in till stan med barnen och gick på ett science museum, riktigt häftigt var det. Jag hade dock magkatarr idag och kunde inte stå upp, det blev baar värre och värre med. När vi kom hem hoppade barnen i poolen och jag la mig ner med en massa kuddar och en skvaller tiding, då gick det över!

Ikväll kom min värdpappa hem med ett par och en hund, som vi kanske ska adoptera. Tre hundar, awesome! Nej men vi får se hur det blir, min värdmamma är osäker men resten av familjen är sugna. Speciellt super-G :P

Nu ska jag kolla klart på buffy sen ta en varm dusch innan det är dags att sova. Imorgon är första dagen barnen ska ivög på camps, så dom är borta mellan 9-17. Så jag ska ta mig an några skype dates och försöka prata mer med min mami, som jag sknar ihjäl mig efter :(

Slänger upp ett inlägg med bilder från dagarna. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback