Update

Har försökt ladda upp filmerna från rihanna konserten hela dagen! Både här och på FB. Men det är något seriöst stört med vårat internet idag. Datorn vägrar att ladda upp filmerna. Börjar känna mig irriterad nu!

Idag gjorde jag om mitt teoriprov, och klarade det! Alla rätt hade jag också. Det har ju verkligen varit jag och den där förbannade teori boken hela veckan nu. Äntligen kan jag slänga den i toastolen! Firade med barnen idag. Poolbad och cheescakefactory till middag. Vi har spelat kinect ikväll sen gosade vi i lillemans säng, och nu sover dom.

Imorgon blir det fart och fläng. Jobba först några enstaka timmar, sen shopping med fröken svensson. På kvällen får vi se vad vi lyckas göra. Hoppas Katrin tar med mig på något kul! :)

Puss och godnatt kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback