I love memories

Hej kära kamrater!

Idag har jag jobbat heela dagen, men slutade en timma tidigare, vilket var skönt. Har spenderat hela dagen med lilleman. Vi har spelat baseball, handlat mat, spelat wii, käkat mexikansk mat och så har vi lärt honom klockan :) en riktig mysig dag!

Jag har nyss tagit en underbar dusch och rensat igenom min iPhone på bilder. Utrymet börjar lida mot sitt slut. så gör även telefonen! Riktigt seg är den, och det är en fet spricka där bak + stenskott på skärmen. Kanske dags att haffa en ny när man är hemma. iPhone 5 skulle ju inte sitta fel, om den nu dyker upp.

Ska kolla på buffy om 10 minuter och sen läsa ur Lauren Conrads andra bok, Sweet little lies. Fick nostalgi igår kväll och hittade en annan bok som låg i en av mina lådor :') Josephine Petersson, jag saknar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback