what did i do today

Idag har jag, tvättat bilen i en car wash station där ett gäng argsinta mexikanare har tvättat min bil. Här i cali så har dom typ nästan samma tvättautomater som vi har hemma. Skillnaden är, att jag sitter i bilen hela tiden med växelspaken i läge N (kör ju automatare) vilken tydligen står för natural. I det här läget så rör sig bilen framåt super sakta med hjälp av ett rullband. Samtidigt flyger det runt en massa mexikanare och tvättar bilen medans jag sitter inne och sjunger. Det tog en tag innan jag fattade hur allt fungerar och att jag måste ha bilen i läge N, så dom blev fett sura på mig :o

I eftermiddag, har jag legat i poolen med Tess och snackat en jävla massa tjejsnack. Asså, denna tjejen är fan awesome. Så himla enkel att prata med och sjukt bra att umgås med.

Strax, så ska jag träffa en kompis, Julian, i downtown San Anselmo och käka glass och ta reda på vad som pågår i hans liv. Amerikanare är allt för roliga med sina galna historier ;)

Oh btw. Fick världens finaste sms idag av världens finaste människa, som jag saknar mer och mer varje dag (HATA) Iaf, det smset gjorde min dag. Började gråta mitt i köket när jag käkade jordgubbar då det vibrerade i mobilen. Det fick mig att inse, Kärlek är det vackraste på jorden :')



Kommentarer
Postat av: Emma

haha neutral betyder det ju :) eller har lexusen gått och fått en naturell växelspak haha :) tack för det skrattet iaf!!

2011-08-03 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback