you'r the only girl in the world

Hade en av årets bästa kvällar igår.
I samma delstat. I samma stad. I samma område. I samma byggnad. Bara några enstaka meter, från Rihanna, LOUD TOUR!


Denna dagen har jag gått och väntat på i en månad nu. Helt plötsligt så var den här. Rihanna befann sig i Oakland, en bit utanför SF, den 30/6 2011. Det gjorde jag med! Har äntligen fått se min stora "idol", haha så himla fjantigt låter det, men enligt mig är bruden fan bäst!

Det var en sjukt bra konsert och jävligt bra stämning i oracle arena. Låtarna från nya albumet LOUD är riktigt bra och hon gjorde det så sjukt bra. Kan inte riktitgt fatta än att jag fick vara med om det här. Har tagit en hel del bilder och filmat en massa. Tyvärr är ljuder kasst men ska försöka hitta något bra att lägga upp. Introt som hon gjorde till "only girl in the world" ska jag försöka på upp på facebook, även om det låter illa.

Nu har jag iallafall gjort en sak i mitt liv som jag länge velat :) Se rihanna live!

Kommentarer
Postat av: matilda

Så jävla fett superkompis!! :)

2011-07-03 @ 12:39:41
URL: http://matildajansson.devote.se
Postat av: johanna

så jävla fett matilda :D

du skulle vara med mig superkompis!!

2011-07-04 @ 05:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback