a lot of death today

Godförmiddag vänner :) eller godafton? O.o

Här ska ni få höra hur jag började min morgon!! Vaknade klockan åtta men snoozade till nio. Steg upp och slängde på mig tränings kläder och tog en PW på 40 min. Och kan ni tänka er att redan så tidigt på morgonen var det strålande solsken och 25 grader :P Väl hemma hoppade jag i poolen och simmade några längder i kanske 30 minuter! Och en sak till, gjorde också 50 situps!!!! Vad har hänt med mig??

Johanna Persson ska försöka bli 100% kalifornisk, och träna som en idiot och äta bra mat, inget skräp (kanske på söndagar) Vi får väl se hur länge detta kommer hålla...

Två hemska saker har hänt idag. För det första. En av världens mest fräckaste och galnaste person har dött i en bilolycka. Ryan Dynn från jackass :( Blev chockad när jag läste det idag på morgonen! Kommer dock ihåg när ryktet spreds att Bam Margera hade dött, för 2 år sen, men det visade sig vara en falsk nyhet!

Det andra är att min hud har också dött!! Mina bbruna hy försvinner, tynar bort :( jag flår över båda armarna och bröstet. Absolut inte okej! Måste göra något åt det...

Nu ska jag chilla vidare sen rensat ut bruttans garderob. Hon har alldeles för mycket kläder som inte passar längre. Det ska bort! :)

Puss & Kram kära barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback