another day at cheescake

Hej hopp!
Hade en riktig piss dag igår, var på dåligt humör och allmänt upprörd!
Kan bero på att jag failade mitt teoritest IGEN, denna gången med 2 poäng! Känner mig så sjukt dålig och oallmänbildad. För egentligen är detta testet så mycket enklare än det vi har hemma i Sverige, vilket jag klarade. Men det är så sjukt konstiga påståenden och svåra engelska ord. Och det känns som att jag alltid får dom svåraste frågorna.

Så nu måste jag plugga ännu mer och betala 31 dollar ytterligare en gång och fylla i papper och skit. Så mitt humör låg i på grunden igår. Konstigt nog bestämde jag mig för att köra till post kontoret och hämta ut familjens post. Till min stora förvåning så hade jag fått paket av mamma och pappa :) vilket fick mitt humör att stiga och allt känndes okej igen.

På kvällen drog jag till cheescake och firade Matildas 20 års dag med en massa andra flickor. Riktigt trevligt hade vi det och åt en massa cheescake :) Katrin övertalade mig att åka till Clear Lake på fredag och fria midsommar där hela helgen. Så nu är det äntligen spikat. Och så blir det pridefestival på söndag inne i SF :D

Sov så länge som till 10 idag och steg upp vid 11. Ligger fortfarande nerbäddad och kollar på femte Harry P filmen, hoppade över 3&4. Har en massa ärenden att göra idag och ikväll ska jag träffa min tyska kompis Annika och vi ska gå på au pair möte inne i San Rafael, kan bli kul!

Puss och kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback