awesome day with the kids

Ja självklart när en unge blir magsjuk så ska ju den andra också bli det!!
Bruttan här sprang in till mitt rum igår kväll och sa "jag har spytt, ingen skola för mig inte"

Så idag har vi varit hemma hela dagen! Bäst av allt, VÄRMEN HAR KOMMIT! (Antar att gud läste mitt inlägg från igår) Barnen mådde mycket bättre så vi började dagen med Kinect. Åkte en sväng med bilen och käkade lunch på en mysig restaurang i downtown San Anselmo :)

Åkte hem och tävlade vem som kunde vara i poolen först, jag förlorade! Vi satte på hot tuben med så det har varit en riktig awesome dag. Barnen har legat i vattnet och jag har solat i 2 timmar, supernöjd!

Matilda kommer strax och då ska vi gå en runda upp vid Lake phoenix :)
Puss&Kram, och super grattis till alla studenter!
(1 år sen jag hade den lyckligaste dagen i mitt liv. totaly miss it.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback