Crapy day

Jag har haft en riktig oturs dag. Vill egentligen bara slänga mig i sängen nu!

För det första så fick jag inte skriva mitt teori test idag, för jag hade inte alla domument med mig om att jag är svensk medborgare som jobbar lagligt här i USA. Så jag ska komma tillbaka nästa vecka. För det andra så fu**ade det ihop sig på Safeway idag när jag skulle handla mat med lillkiddo.

Mitt kredit kort funkade inte!! Så jag fick köra hem och hämta en nytt och köra tillbaka och så skulle dom ta fram alla mina saker igen och så var dom sega, men sen fick jag till slut köra hem med maten. Men ikväll efter vi ätit mat här hemma så insåg jag att dom glömt ge mig min födelsedags kort som jag köpt och som ska skickas till sverige. Så det var ju bara att starta bilen och köra tillbaka nu ikväll. Så den ända tur jag haft idag är att jag fick tillbaka kortet!

Nu vill jag BARA sova. Ska läsa lite i min nya bok, L.A Candy by Lauren Conrad (sjukt bra bok, läs den) Längtar tills imorgon då barnen slutar skolan och deras sommarlov börjar. Ska överraska dom med svensk tårta! :)

Godnatt kära läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback